"Az oldal süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi tájékoztató rendelkezései szerint.

Elfogadom

GYIK

Előrendelhető könyvet rendeltem, mikor kapom meg a könyvet?

Az előrendelhető könyvek megjelenésének várható idejét a könyvek adatlapján tüntettük fel. Ezek a dátumok tájékoztató jellegűek, előfordul, hogy a tényleges megjelenés némileg eltér ettől. A megjelenéstől számított 2-3 napon belül igyekszünk eljuttatni a könyveket a megrendelőkhöz.


Egyszerre rendeltem egy előrendelhető és egy raktáron lévő könyvet. Mikor kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben „Előrendelhető” állapotban lévő könyved mellé raktáron lévő terméket is teszel a kosárba, úgy a kiszállítás automatikusan az előrendelhető könyv beérkezése után lesz esedékes: így csak egyszer kell szállítási költséget fizetned. Amennyiben a raktáron lévő könyvet előbb szeretnéd megkapni, akkor kérjük, hogy külön rendeld meg.


Miért nincs kosár gomb egyes termékek mellett?

Ha egy könyv adatlapján nincs kosár gomb, az azt jelenti, hogy a terméket nem lehet beszerezni, így nem nem lehet megrendelni sem.


Mikor vehetem át a személyes átvétellel rendelt csomagomat?

A személyes átvétellel rendelt csomagokat igyekszünk 2–3 munkanapon belül eljuttatni a személyes átvételi pontunkra (Álomgyár Könyvesbolt, 1072 Budapest, Rákóczi út 42.)


Milyen értesítést kapok, ha átvehető a személyes átvételi ponton a csomagom?

Személyes átvétel esetén az értesítő e-maileket az átvételi pont, azaz az Álomgyár Könyvesbolt küldi el a megrendelőinknek.


Választhatok e könyvet a webáruház kínálatából a személyes átvételi ponton?

Az átvételi pontunkon csak előzetesen leadott és kifizetett rendeléseket lehet átvenni. A személyes átvételi pontunk, azaz az Álomgyár Könyvesbolt kínálata nem egyezik meg a Sportkonyvek.hu webáruház kínálatával, így ott nincs lehetőség egyéb sportkönyvek kiválasztására.


Hogyan és mikor tudom lemondani a rendelésemet?

A megrendelés lemondását e-mailen és telefonon is megteheted. Nyomatékosan kérünk, hogy amennyiben nem kéred a megrendelésed, azt mindenképpen jelezd nekünk, hogy ne küldjük ki feleslegesen a csomagod (amely után kétszer fizetjük ki a szállítási költséget a futárszolgálatnak.) Kérjük, ebben az esetben mindenképpen egyeztess az ügyfélszolgálatunkkal! Az Elállással kapcsolatos további tájékoztatást a Fogyasztóbarát Tájékoztatóban találod.

Hogyan és mikor tudok egyeztetni a futárral a kiszállítás időpontjáról?

A GLS futárszolgálat e-mailben és smsben is tájékoztatást küld a csomag várható kiszállításáról. A kiszállítás napjának reggelén értesítést küldenek a kézbesítés várható idejéről 3 órás időintervallum megadásával. Amennyiben ez az időpont nem felel meg, lehetőség van ennek módosítására a GLS felületén.

Banki átutalást választottam a megrendelés leadásakor. Hova és mikor utalhatok? Hol találom a megrendelés végösszegét?

A banki utalással leadott rendeléseknél minden esetben várd meg, amíg külön e-mailben értesítünk, hogy milyen számlaszámra utalhatod a rendelés végösszegét. A megrendelés végösszege megtalálható a visszaigazoló e-mailben.


Nem kaptam meg a megrendelésről a visszaigazoló e-mailt. Mi lehet ennek az oka?

A legtöbb esetben a hibásan megadott e-mail cím okozza ezt a problémát. Kérjük, hogy a rendelés leadásakor mindig ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg az adataidat. Az is előfordulhat, hogy a visszaigazoló SPAM-be ment, ezért kérünk, hogy a Kéretlen levelek mappádat is ellenőrizd.